Madordningen i Vuggestuen

I vuggestuen er der fuld madordning, som vores kok sørger for.

Frokostmåltidet betales over kommunen. Mens institutionen selv skal opkræve penge for formiddags- og eftermiddagsmad.

Sørg for at få jer oprettet i Conventus i SAMME UGE som dit barn starter i vuggestuen (DOG FØRST EFTER DEN 2. I DEN MÅNED DIT BARN STARTER)

Det gøres ved at følge vejledningen her på hjemmesiden (se fanen "Vejledning Conventus") og tilmelde jer på fanen: "Tilmelding til formiddags- og eftermiddagsmad i Vuggestuen".  Bemærk - det er meget vigtigt, I tilmelder jer med jeres barns navn, og hvis I har flere børn, at I tilmelder dem enkeltvis.

Når I er oprettet, foregår betalingen automatisk hver måned. Når jeres barn stopper i vuggestuen på Brændgård, skal I huske at afmelde jer ordningen. Dette skal gøres senest den sidste dag før jeres barn stopper.

Når I har oprettet jer, vil I blive opkrævet 100,- kr/måned for for- og eftermiddagsmad.